Friday, November 21, 2014

White Friday

Skönt med fredag, kom hem från jobbet ca. 1 timme sedan, nu sitter jag på soffan och kollar på Lindsay's serie, måste erkänna att jag är riktigt besviken, inte kanske på serien men på henne, hon är en sån luuseri. Jag tycker det är riktigt tråkigt för jag har alltig gillat henne riktigt mycket, men hon gör ju absolut ingenting annat än slattrar och kommer försent till varendaste ett möte hon skall på i den här serien. Det är ju förstås svårt att säga om serien ger en verklig eller förvrängd bild av henne... 



Idag kom äntligen första snön, första året på länge som jag blev glad, men det har varit så mörkt och förskräckligt att snön behövs för att ljusa upp det hela. En orsak att jag börjat gilla snön lite mera kan också vara Bamse, för han Älskar snön, och han är så otroligt söt när han hoppar omkring i snön. 

Jag vet inte vad jag fick för ryck idag men jag fotade min outfit, tänkte testa och bilderna blev väl helt okej, dom är ju tagna inne och utan skor så någon modebloggare är jag kanske in, men jag har inte synnats så mycket på bloggen så tänkte det kanske var dags! 

English Translation: Friday lovely Friday, came home from work approximately an hour ago, and now I'm just chilling on the couch just watching Lindsay's show on TV, I must say I'm disappointed, she's behaving like a loOoser. But you never know if it's reflecting the reality or not so, no judgement. We finally got snow today, I'm so happy! It's so dark here that some sun is really needed. 
Today I got some weird idea, and actually took some outfit picturess, so here you go, of course they are taken inside etc. so no fashionblogger here ;) 


Skjorta / Shirt - Only 
Jeans - H&M 

Idag skall jag vi ta det riktigt lugnt, vi får kanske besök här senare så det blir säkert en riktigt mysigt kväll. Imorgon är det festdags, jag skall till borgå med mina kompisar, spännande! 


No comments:

Post a Comment