Monday, November 10, 2014

Tips !

Wicked sweet kitchen När man är sugen på att baka något riktigt gott rekommenderar jag att besöka bloggen Wicked sweet kitchen, en massa härliga recept där! På lördagen testade jag ett brownie recept jag hittade där. Har redan spanat in vilket recept jag skall testa till nästa!

Dulce de leche brownies, receptet var väldigt lätt att följa och jag tycker i alla fall det blev riktigt smarriga brownies. Nästa gång jag använder det här receptet kommer jag dock att testa använda en choklad med lite mindre kakao procent. Tyckte den blev lite för mörk! Jag serverade browniesen med vanlijglass. 

Jag tog tyvärr inte en enda bild av mina kreationer så ni får ta och besöka den ursprungliga bloggen för recept och bilder! 

Pinterest, jag är så hooked! Finns det något bättre då man söker inspiration till något! Som bäst söker jag inspiration till all juldekoration jag vill fixa i år! Har en massa planer, jag har blivit ett riktigt fan av julen.. något man inte skulle ha kunna tro om mig för något år sedan ;) Jag har även hittat en massa träninstips, recept inspiration etc.



Lumene Mineral foundation, den här är bara så bra, den kostade 5€, huden blir len och fin, den täcker allt och man behöver bara dutta på ett minimalt lager puder och sen är det klart! Me likey! Det är lite oroväckande då jag inte hittade produkten på Lumenes sida mer, hoppas verkligen att dom inte skall sluta med den här tuben....... 





jvkf

No comments:

Post a Comment