Monday, November 3, 2014

Happy Halloween!


Halloween börjar sakta men säkert bli min favorit högtid, gud så roligt att klä ut sig och festa i ett hus dekorerat med blod och spindelnät!! I ♥ Halloween! Nästa år skall definitivt vårt hus se ut som värsta spökhuset på Halloween.
Vi firade denna Halloween tillsammans med ett gäng vänner, vi bestämde oss för att Halloween måste firas och sagt och gjort så var festen planerad! Jag visste ganska direkt vad jag skulle klä ut mig till, och jag övertalade Marko om att klä ut sig till det jag hade kommit på! Bilderna får berätta mer om vår Halloween!

Tack till alla inblandade för en riktigt spöklig Halloween!


Det var så roligt att se alla eftersom alla verkligen hade klätt ut sig till något, vissa kanske lite mer drastiska än dom andra ;)


Linda hade fixat sååå FINA Hallowwen inspirerade kakor, och dom var riktigt riktigt GODA!

Nu får man väl snopet vänta ett år igen, om inte man ordnar någon maskerad fest här under vintern, men det är ju inte riktigt samma sak!

No comments:

Post a Comment