Wednesday, November 26, 2014

Just another Wednesday


I detta mörker är det extra mysigt att tända lite ljus, jag tände ljusen direkt jag kom hem från jobbet ca. 17 tiden, det är mörkt redan då. Jag skulle gärna skaffa en massa led ljus så jag skulle kunna ha på dom hela tiden, riktiga ljus gör mig så paranoid. Skulle helst spruta vatten på dom efter användning bara för säkerhetsskull.

Efter jobbet lagade vi snabb-middag med Marko, en av mina favoriter, maletkötts biff med salld! Me gusta ♥ Bilden blev kanske inte så bra, men det var gott endå.

English Translation; It's so cozy to light some candles in this darkness, today I lit some right after work, approximately 5pm it's all dark here. So I wake up in the dark and come home when it's dark. I would like to get som led candles just to be able to stay calm - I always worry about the candles starting a fire, if I could decide I would spray them with water after every use. 
After work we also cooked my favorite meal, ground beef with salad. Me likey ♥ The picture might not be so nice, but it's still good.


Efter maten kolla vi på The Grimm - en av mina Favorit serier - den är så spännande och jag älskar allt det övernaturliga som hör till det. Vi kollade även det senaste avsnitt av Paradise Hotell, jag föråt mig lite så därför hade jag tid för ett program till. Paradise Hotell - det smaskigaste program ever!

Sedan bar det av till gymmet, fick vänta lite extra länge då jag kanske föråt mig en aning på maletskötts biffarna... heh. På gymmet var det armar som gällde, hate-love relationship där, det är roligt att pumpa dom men ändå känns det så jävla äckligt. Jag klara mig i alla fall.

English Translation: After dinner we watched one episode of the Grimm and since I had some time we also watched the latest episode of Paradise Hotel. After our dinner & TV moment I went to the gym, time to pump some arms. Love-Hate relationship there, but I felt good afterwards so who cares.


Post work out - Protein shake a LIDL, jag blandar min shake 50/50 vatten + mjölk och en påse protein pulver, Mint Choklad är godast enligt mig. Vaniljen var inget att skryta med.

Nu, skall jag kolla klart på Bones, hoppa i duschen och sen måste jag gå och sova, har en stressig dag framför mig imorgon...

Post work out - Protein shake from LIDL. I use 50/50 water & milk + one bag of protein powder. Mint Chocolate tastes great, the vanilla powder was not so great. 

Now I'm gonna watch Bones, and then I'll take a quick shower before bed. I have a crazy day at work tomorrow so I need to get some sleep. 

No comments:

Post a Comment