Friday, November 28, 2014

Candy on my mind


Äntligen är det fredag igen ,den här veckan har varit lite jobbig för mig, jag har sovit så fruktansvärt dåligt, haft det riktigt stressigt på jobbet o.s.v. Men det är över nu, nu skall jag bara njuta av dessa lediga dagar, för tillfället är jag ensam hemma, Marko är ännu oxå på jobb, stackarn! Idag har vi inte så mycket planer, vi skall väl gå över till Markos föräldrar, där skall vi träna lite och sen blir det nog att hoppa i bastun Saknar att ha en bastu hemma - det skall definitivt finnas en i nästa hem.

Finally it's friday, it's been a rough week, I haven't slept all week and it's been crazy stressful at work, but now it's over and now it's time to just enjoy the weekend. We don't have that much planned for today, we're going to Marko's parents house , work out and go to the sauna! Nice, our next house must have a sauna. 




Jag fota några bilder när jag kom hem, hade på detta på jobbet, men med en tröja överst förstås, jobbar ju på ett kontor så där går man inte med toppar. Jag har aldrig såna där tröjor på mig hemma, jag gillar inte dom, tycker nästan man får lite ångest av dom när dom klämmer runt halsen. Tuttarna behöver ju inte hänga runt, men polo skjortor och skjortor som klämmer runt nacken orsakar ångest hos mig, t-skjortor utan V-neck är också alldels förskräckliga. 


I took some pictures when I came home from work, this is what I wore to work, or I had a sweater on top, but I never wear them at home, they cause anxiety when they are so tight around the neck. Sweaters, polo- & t-shirts make me anxious. 


När jag ser på dom här bilderna så gud jag väntar på att börja se resultat från träningen, jag vill ha min muskel definition tillbaka, jag är som en lite flubbery flobb boll nu just. Jag tror att jag från och med nästa vecka skall försöka få in ett tredje träningspass, det har kännts bra med två gånger i veckan och det har även kännts som att jag vill gå en gång till! Så det borde gå utan problem. 

When looking at these picture, all I can think of is please let me get some results from the gym soon, I want my muscle definition back. Next week I will start going to the gym 3 times per week. 


Men nu när jag skrev det där om gymmet och muskel definition kom jag ihåg att imorgon skall vi på film, det är äntligen vår tur att se Mockingjay pt.1, gud så vi har väntat. Jag och Linda har gjort det till en tradition att gå tillsammans och se på dom här filmerna ,och vi hade planerat att se den här direkt när den kom ut, men jag hade tyvärr program då så vi måste skjuta upp det. Pointen var, vem går på film utan godis? Inte jag, jag har funderat på godis hela veckan, och som det ser ut nu tänker jag köpa Parrots yoghurt-godis, Reese peanut butter cups och Geisha kex. Marko frågade mig och filmen eller godiset är viktigast... hmm, 50/50! Aijoo, och på söndagen skall jag på brunch.....

Now when I mentioned muscles and stuff I remembered that we're going to the movies tomorrow, we're gonna go see Mockingjay pt.1, can't wait! But the point was who goes to the movies without candy? Not me, I've been thinking about candy all week, and it looks like I'm getting Parrots yoghurt candy, Reese peanut butter cups and Geisha cookies. Marko asked me if I care more about the movie or the treats... Hmm, 50/50 :D And on Sunday I'm gonna meet the girls for brunch. 

No comments:

Post a Comment