Wednesday, May 14, 2014

Insta-updates

@friidus

Här kommer en liten uppdatering från min instagram, jag tänkte göra liknande inlägg alltid nu och då! Jag har nämnt det tidigare, men för alla som inte vet kan jag berätta att instagram är min STORA favorit av alla sociala medier! 

Jag följer nästan 400 människor där, alla känner jag inte, vissa är snygg, vältränade, kända, bra på att fota, äger en söt hund osv. Jag älskar att få en inblick i folks liv. 

#Happy
Bild 1: Hemma från årets första båttur, jag hade alldeles för lite kläder på mig, så fick lägga handduken under rocken, sockor i ballerinorna osv. Min oranga flytväst ser väl alla - den behöver kanske inte nämnas desto mer.
Bild 2: Trivial Pursuit i Nagu
Bild 3: Nagu stugan ♥


#Random
Bild 1: Starbucks automat på jobbet!
Bild 2: Toa-pose!
Bild 3: Taliban Bamse som ville vara i fred en kväll


#Ruka
Bild 1: Vy från Piste! Vi hade ett sånt perfekt väder, solen sken och backarna var i utmärkt skick!
Bild 2: Jag och Marko i hissen!
Bild 3: Selfie

#Selfie

Bild 1: Jag och min nya hoodie + nya solbrillor!
Bild 2: Bamse aka Mr. Selfie
Bild 3: Påväg till Lindas dimission, festbrillorna på!


#Divergent
Bästa boken jag läst på länge, det räckte 1,5 dag för mig att läsa den, skall SÅ gå och se på filmen, och definitivt läsa de två andra böckerna! :)



#Loco
Glad över att vara i backen igen efter två års paus! 



No comments:

Post a Comment