Tuesday, May 13, 2014

Destination: Mallorca! ♥


Idag bär det av till Mallorca, som bäst borde vi sitta i planet! Klockan 07:20 steg flyget! Jag har väntat på den här resan så länge, skall bli så skönt att vara på tumis med Marko i en hel vecka! Senaste resan vi gjorde på tumis var 2011 till Thailand, så det är nog på tiden att vi åker i väg!

Vi har inte slått fast något till denna resa, vi kommer nog bara göra så som vi känner för att göra - Simpelt och bra!

Jag har inte rest så mycket än, men förhoppningsvis kommer vi få chansen att göra en resa eller två i framtiden, min "places-to-visit" lista är ganska lång! Jag plockade ihop ett litet collage på ställen jag skulle villa besöka, några ställen mindre viktigare än andra. Högst på listan ligger dessa; Mexico, New York, Bahamas (Pig Beach), Maldiverna, Bora Bora, Thailand (pånytt), Vietnam, Bali, Aruba, och Australien! Listan är oändlig, sist och slutligen är det väldigt få ställen jag verkligen INTE vill besöka.


Men nu skall jag njuta av vår semester! Jag har tidsinställt några inlägg för den kommande veckan, så någonting kommer här att dyka upp endå!

Rantaleijonat lähtee maailmalle - Adios! 



No comments:

Post a Comment