Friday, June 6, 2014

Snack Time!

Smoothies och Jordgubbar!  Jag försöker som bäst hitta på nya smaskiga mellanmål som är goda men samtidigt hälsosamma, smoothies är ju jätte goda, men oftast är jag nog för lat för att plocka fram mixern och allt det som krävs för att man skall få en smoothie. 

Smoothie mix of the day:

1,5 burk Kvarg
1 dl God Morgon Jordgubbs saft
2 dl frysta finska jordgubbar

Enjoy!

Vid sidan om min smoothie hade jag ett lass färska jordgubbar, dom var på special i butiken och jag kunde inte motstå att köpa ett paket hem! Det är ju bara så gott med färska jordgubbar!



Till nästa skall jag nog slänga ihop en blåbärs smoothie, eller kanske en mango smoothie, men jag återkommer när jag tagit mig i kragen och plockat fram mixern nästa gång ;)

No comments:

Post a Comment