Monday, June 16, 2014

@friidus

Här kommer en liten instagram uppdatering eftersom veckoslutets bildsaldo är lågt så passar det utmärkt att kolla igenom instagram.

Skål för Diana, bilden är tagen någon timme efter hennes dimission! Skall lägga up lite bilder från den också snart! Har ca. 1000 bilder från den festen :)


Bamse, världens sötaste Bamse! Han är bara för söt! Jag fotar säkert 20 bilder av honom per dag! Jag tvingar också honom ta en massa selfies med mig, intresset från hans sida är varierande :)


En smaskig lunchsallad på Picnic! Deras sallader är alldeles supergoda och tillräckligt stora också! Kanske jag borde gå dit i dag, skulle sitta med en räksallad, eller kanske en Ceasar sallad, min favorit!


Selfies i bilen medan jag väntade att Marko skulle komma från jobbet! Man kan kanske kalla mig en selfie addict, om jag har en dålig dag kan jag ta en hel del selfies bara för att hitta felet, oftast känns det nog inte alls bättre efter en drös fula selfies.... hmm ..


Sommarfiilis, vi skall ut till skären igen över midsommar, det har blivit en tradition för oss att åka till furu, hoppeligen får vi njuta av lika fint väder som senast. Det är lite tråkigt med dåligt väder, jag har i alla fall planerat att gå ut och ro, sola och njuta av att vara ute i naturen. Kan bli lite farligt att vara ute och ro i bikini i ösregn och storm :D


En bild från Dianas dimissions fest, väldigt suddiga minnen men det var nog en syperlyckad fest, Tack för den Bjasse ♥


Random bilder tagna lite här och där. Bilden på limonaden är tagen på väg till skolan, var tvungen att köpa den eftersom jag trodde att det var en smak som jag gillade mycket när jag var liten, men icke sa nicke, över halva flaskan flög i roskis. några bilder på Bamse i mystiska ställningar och en bild på mina nya sneakers in action!


Gårdagens krabbismat, vi hade pizza ingredienser hemma så jag slängde ihop en kebabpizza, den blev supergod, synd att vi inte hade lite smetana hemma då skulle den ha varit alldeles perfekt!
I bakgrunden snurrar ett av mina favorit program, Vampire Diaries! Gårdagens del var alldeles hemsk, jag kände mig riktigt deprimerad efteråt!


En sista bild från lördagens fest kväll, finns inte på min Instagram men på facebook! Flickorna var hos oss och grunda, efter det åkte vi till Paroni och festa lite, en riktigt lyckad kväll! Konstigt nog så kände vi kanske 10 människor i hela Paroni, helt tydligt börjar man vara för gammal för stället ! :D


No comments:

Post a Comment