Wednesday, June 18, 2014

Random facts


Jag tänkte fördriva tiden med att lista några intressanta och mindre intressanta fakta om mig.

♡ Jag är löjligt rädd för att ballonger skall smälla, skriker som ett stucket svin varenda gång.

♡ Jag är otroligt blyg i vissa situationer, att äta med främmande människor, uppträda, nya situationer på jobbet etc. Men det har blivit bättre med åldern.

♡ Jag älskar sommaren!

När jag är ensam hemma flippar jag oftast totalt, jag tycker bland annat om att springa omkring och hoppa och dansa till musik som endast spelar i mitt eget huvud, helst utan kläder. 

♡ Jag älskar min hund, ibland lite för mycket till och med. När Bamse var liten och hade lös mage grät jag ofta för jag var så orolig.

♡ Informationshamstrare, om jag funderar eller grubblar över något så läser jag alllt jag bara hittar om saken och jag slutar inte läsa förrän jag är säker på att jag fått tillräckligt och rätt information... Typ aldrig alltså.

♡ Höjdrädd så det heter duga, lite rädd för vatten är jag också, det känns så ändlöst. Jag är också rädd i "snabba" båtar.

♡ Perfektionist då det kommer till saker som jag brinner för.

Jag älskar att pyssla och bygga saker som jag inte vill köpa - vanligtvis slutar det dock med att min kreation hamnar i roskis och jag är tvungen att köpa saken endå.... 

♡ Tvättäkta finlandssvensk, sockeraddict och pasta älskare.

♡ Jag äger en orange flytväst - kan vara att jag inte anses som finlandssvensk längre; en orangeflytväst, båt och vattenrädd.......

♡ Familjekär, älskar min familj och Markos familj.

♡ Älskar mina vänner, och känner mig otroligt lycklig.

♡ Sex and the City, har sett alla delar flera gånger, men planerar som bäst att köpa boxen med alla säsonger, får aldrig tillräckligt.

Jag har en liten konstig vana, alltid om någon lyfter upp armen MÅSTE jag stirra på deras armhåla.. Ibland kan det vara lite äckligt.

♡ Utbildad till restonom, studerar som bäst till bokförare.

♡ Älskar bloggar läser en hel massa olika, Kissies, Kenzas, Pezsi, Mungolife, Xenia's Day, Dani, Paow, Dessies, Alexandra Bring, Uino, Annika-O....... etc.

♡ Favoritfilm: Black Swan

♡ Sibbobo, och det kommer jag nog troligen att förbli, älskar att bo på landet !



No comments:

Post a Comment