Saturday, February 22, 2014

Kaffe & Likör




För tillfället sitter jag hos mamma & pappa, dricker likör och kaffe! O förstås måste man ju ha något gott till det . Lite huvudvärk har jag från igår, vi satt här hos mamma med flickorna, drack "lite" cider och kanske en eller två tequila shots..... Det var länge sedan jag drack tequila men denna var rakt från Mexico och det smaka SÅ gott, aldrig i mitt liv att jag trodde jag skulle säga så om tequila! Nu vet man i alla fall hur äkta tequila smakar. Tack för den Emilia ♥
Kaffe & likören var ju efterrätt, dagens huvudrätt bestod av Pizza, en äkta pizza, direkt från Nickbys bästa pizzeria ;) Som bäst håller brons matchen i ishockey på i tv. Här håller vi tummarna för att pojkarna kammar hem bronset!!


English Translation: At the moment I'm at my parents house drinking coffee and baileys, and of course you need something sweet to that. I have a slight headache from yesterdays party with the girls. We had some ciders & tequila, risky business. This tequila was straight from Mexico and super good!
Coffe and Baileys was dessert today, as a main course I had some pizza, from the best piza place in town!
Now it's time for hockey, hopefully the boys bring home the silver medal! Thumbs up.





Har sprungit omkring med kameran i högsta hugg här hemma, är så NÖJD med den att det är inte klokt. Det känns som om det inte finns något jag inte kan göra med den! Money well spent. 

English Translation: Been running around in the house with my camera, I'm so pleased with it, money well spent!









Här kommer en bilder på mina älskade flickor, vi är ett speciellt gäng - vi har hållit ihop år efter år och det känns som vänskapen och gemenskapen bara växer. Jag känner mig extremt lyckligt lottad.

English Translation: A picture of my beloved girls, we been hanging out for many years now and the friendship is only getting stronger!  Feel very blessed to have them in my life.



♥ ♥ ♥

No comments:

Post a Comment