Monday, October 6, 2014

@friidus

Här kommer ett drös bilder från min telefon och från min Instagram! Har varit ganska aktiv på senaste, fotat en massa med telefonen. Det är roligt att ha en massa bilder på telefonen men för det mesta är bilderna inte riktigt blogg-kvalite. De består av 1) Kufiska miner 2) Selfies med Bamse 3) Fyllebilder 4) Whatsup material a' slemsås(K25), vanligtvis inget man vill se.

Kvällen före Kroatien, ni kan inte förstå hur jag saknar stället! Skålar med en kall Corona// Super excited på flygfältet, check in dags!

Veckoslutet efter Kroatien åkte vi ut till skären och njöt av Finlands vackra skärgård, vi hade sån tur med vädret, som ni kan se // På lördag kväll var det fest, och när mörknet lagt sig skickade vi iväg önskelyktor! Jättemysigt!

En och annan selfie före utgång förra lördagen! Det var ost & vin kväll med Hanna & Chrisu! Jag saknar mitt långa hår så infernalis, skulle villa kunna använda mina clips men inte änns det vill lyckas nu :(

Lurade Bamse på bild genom att vifta med ett löv, bilden blev riktigt söt ju // En selfie igen, det är ju lite extra roligt att ta dom då man lagat sig fin! // Kärlek, en riktig TB, men så fin, och kärleken är desto starkare // Fina höstfärger!

Nu är det dags att gå ut på kvällslänk, Bamse stirrar nervös på mig redan.

PS. Än så länge går mitt löfte om ett hälsosammare liv bra! Go Me!




No comments:

Post a Comment