Monday, July 28, 2014

Instagram Update!

Vi har fått njuta av ett sådant drömväder här i Finland dom senaste veckorna, jag har inte haft tålamod att spendera tid framför datorn, kan inte minnas när det har varit så här varmt i Finland senast, så jag tar verkligen allt ut av det- Älskar den här värmen ♥ 

18-20.7, var det dags för det som jag och Heidi väntat på sååååå länge, SUMMER SOUND FESTIVAL! Det var alldeles otroligt, jag är så såld, kan med hundra procents säkerhet säga att det var inte sista gången jag var där. Jag älskade fiilisen på området, MUSIKEN, människorna och överhuvudtaget allt som Summer Sound innebär passar in i mitt repertoar. Det är precis det här jag gillar, nästa år är det tre dagars biljett som gäller! Next up, Weekend, can't wait.


Efter Summer Sound var jag totalt död och upplevde blandade känslor, lyckokänslor för det var så roligt veckoslut, och sorgekänslor för att veckoslutet tog slut lika fort som det började :( 

Här kommer lite till bilder från min instagram, jag har njutit av sommaren, vi har grillat, solat, badat, träffat vänner och bara hat det riktigt bra!

Köpte en hel vattenmelon och tog med halv till stranden, andra halvan åt jag när vi kom hem från stranden, inte illa! 

Fredag kväll, jag och Marko bestämde oss för att gå till hans föräldrar och ha lite grillfest, först var det tänkt att vi skulle vara på tumis, men jag blev ivrig och frågade om våra kompisar också ville komma och grilla, det ville dom, vår gudson var också med, så roligt att spendera tid med honom, han växer så det knakar!


Aksu & Bammatti! Sötnosarna ♥ Aksu gillar hundar, Bamse har också varit riktigt duktig, förutom att han försöker pussa Aksu hela tiden :)


Bamse var trött efter en heldag på stranden, en strand där hundar också är välkommna! Det var jätteroligt att simma med Bamse! Han är som ett litet barn på stranden, han älskar att leka i vågorna.


Jag försöker hålla mig till hälsosam mat och följer som bäst ett ganska strikt kostprogram, men eftersom en banan i dagen är tillåten så lyxar jag till det så gott jag kan! Såg "receptet" på bananglass på Alexa Dagmars blogg, och jag är kär! Skall publicera min egen version av receptet snart, en liten tvist på det hela. 


Throwback, från en av våra Tallinn resor. Jag blev så glad av bilden så den fick komma upp på instragram. Älskar, älskar, älskar så jag spricker! ♥


Nu skall jag hoppa i säng, skall försöka ta tiden att fixa några inlägg under veckan, men lovar ingenting ;) 

2 comments:

  1. ääh kommer du oxå ti weekend! super! :D

    ReplyDelete
  2. Ouh JESS!! Väntar så fan på det , de kommer bli super! :) Vi måst fösöka höras fast om man sku träffas där i nåt skede :)

    ReplyDelete