Saturday, July 12, 2014

Heureka!

Har fått njuta av två lediga dagar den här veckan, torsdag och fredag har jag varit ledig från jobbet, och tiden har jag nog enligt min åsikt i alla fall använt på ett bra sätt, för en gångs skull har jag inte bara luggit hemma på soffan!

På torsdagen hade vi bestämt oss för att åka till Heureka med Linda, det var riktigt roligt tyckte jag! Här kommer lite bilder därifrån!


Efter Heureka åkte vi vidare till Itis, där åt vi lunch, shoppade lite och ca. 18 tiden bestämde vi oss för att åka hemåt! Kvällen fortsatte senare hos Linda med vin och snacks, var hemma klockan 3ish på natten! Så torsdagen var en super torsdag!

Jag hade planerat att ha en annan outfit på mig på torsdagen, jag ville ju använda min nya tennaren, men det var lite kallt och för någon orsak kändes inte outfiten jag tänkt mig bra, men jag fotade den i alla fall så här kommer en bild på mina Nikes in action! Vad tycks?


Nu skall vi snart åka iväg på grillfest! Supppäähduppaah nice, Ha en trevlig lördag allihopa!

No comments:

Post a Comment