Saturday, July 5, 2014

Mamma 60

Här har det varit tyst igen, vet inte varför, men jag har bara inte haft fiilis att skriva om något fast det nog har hänt en hel del. Förra veckoslutet firade vi min Mammas 60-års kalas och därifrån har jag lite bilder att visa! Mamma firade vi i Ekenäs, det var alldeles super roligt! Det var första besöket till Ekenäs den här sommaren vilket nog är synd, förut var vi där så ofta men nu har det inte blivit av.

Vi tog i alla fall allt ut av vårt Ekenäs veckoslut, på söndagen kändes det nog av att man hade firat för kung och fosterland, men det är ju bara en gång Mamma fyller 60 så man är väl förlåten ;)

Jag,Heidi, Diana & Hanna

Lite familje bilder. det är så sällan dom tas, skall definitivt se till att ta flera av dom, ett måste nog ramas in, har funderat på att fixa en fotovägg i sovrummet! Skulle sitta fint med blandade bilder av familj och vänner ♥


Här nedan visar brorsan vår sina krafter! Lätt som en plätt med båda syrrorna på axeln! :) Den här bilden slipper definitivt på min fotovägg!


Nu skall vi kolla lite fotboll med Marko, vi har varit ute på sjön hela dagen i dag, så kvällen firar vi hemma! Jag bloggar lite mera om dagens program inom kort! I morgon skall vi åka i väg och shoppa, det skall bli roligt, hoppas verkligen jag hittar sånt jag söker för mitt klädskåp börjar bli såå jävla ruttet!

No comments:

Post a Comment