Friday, August 8, 2014

Water !

Dagens bild blev lite sen, det är så svårt att finna tid för datorn när det är så fint väder ! Idag har jag varit på länk, äntligen har jag börjat se utveckling. Stegen känns lätta och farten är bättre. Är lite rädd för hur det skall gå med mitt springande nu i höst och vinter, kommer jag att bli yberlat och sluta upprätthålla min kondition eller hur skall det gå.. Tänkte i alla fall ta mig i kragen och köpa salikort nångång i oktober/nobember, för vem vill springa ute mitt i vinter.. hurr, inte jag i alla fall :) 

Bilden är fotad på Norrkulla ! Solen höll just på att gå ner, jag älskar att vara ute på sjön! Förra veckoslutet var alldels magiskt då vädret var så perfekt. Hade nog uterocken med mig mn dn behövde ja inte ta fram på hela veckoslutet.

No comments:

Post a Comment