Wednesday, August 27, 2014

"The best vitamin to be a happy person is B1"


Idag har vi haft städdag, en dag i veckan städas det hos oss, något jag verkligen var emot i början, men det är nog egentligen ganska så nice med ett hem som är tipp topp varje vecka. Dessutom är det ju mycket lättare att storstäda engång i veckan än en gång i året.
Mitt i storstädningen plinga det på dörren, det var vår granne som kom med en kass parfymer, jag fick välja 5 stycken parfymer åt mig, Marko fick även välja ut 2 stycken till sig!!! Gissa om jag blev glatt överraskad, det var Väldigt svårt att välja ut fem parfymer från hennes kass men efter några sniff hade jag kommit underfund med vilka jag ville ha! Så glad man kan bli av något sånt här, och tänk så snäll vår granne var som tänkte på oss! Favoriten är definitivt Britney Spears - Radiance!

1. Marc Jacobs - Daisy
2. Britney Spears - Radiance
3.Puma - Jam
4. Guerlain - Aqua Allegoria Flora Rosa
5. Ralph Lauren - Sporty Fresh Big Pony #1

Avslutar inlägget med en bild på min sallad, jag var så sugen att hugga i när jag fota dessa bilder att jag inte märkte att man knappt ser något grönt på bilden...... It's a salad, I promise!


Salladen innehåller en av mina absolut favorit salladstillägg, traditionell färskost! Så förbaskat gott, men även jävla dyrt, tyvärr. Köper hem denna rätt sällan just på grund av att jag tycker den är lite för dyr. 


Salad of the day! 

Sallad = Sallads blad, gurka & Paprika
Avocado
Skinka
Traditionell färskost
Grana Padano Ostbitar (pirkkas)
Ceasar dressing (pirkkas, men LIDL's smakar bättre)

Nu skall jag gå och slänga ihop något kvällsmål och sen är det dags att hoppa i säng, imorgon väntar en hel del nya utmaningar på jobbet så jag vill vara pigg och kry ! Wish me luck !

No comments:

Post a Comment