Tuesday, March 17, 2015

Jinx aka Nahkis

Det har varit tyst här på bloggen, men en hel del har hänt sen senast, vi har bl.a fått en ny familjemedlem.

Tillåt mig presentera, Hobbitqueen's Vela aka Jinx aka Nahkis

På bilderna nedan har han just kommit till oss, det är första lördagen han spenderade i sitt nya hem. Han har varit så modig och ljuvlig, en riktig charmör. Jag är alldeles förälskad, kunde inte ha önskat oss en bättre familjemedlem.
Bamse och Nahkis kommer även bra överens, i början var det lite stelt och spänt men nu går allt väldigt bra - allt har verkligen gått över förväntningarna.



 Jag har tänkt på bloggen lite med jämna mellanrum, skall försöka se till att bli lite mera aktivare, det är så roligt att kolla på blogginläggen man har gjort.

Annat som har hänt sen senast:

♥ Jag var på min första arbetsresa - väldigt spännande!
♥ Var på släktfest
♥ Spenderat en helg i Tallinn tillsammans med Marko - 5 år tillsammans ♥
♥ Jag har fyllt 27 år ....... oj då!
♥ Vår kära vän som flyttat till Danmark kom på besök
♥ Spenderat tid med vänner & familj
♥ Försökt hålla igång mina "hälsosamma rutiner" med varierad framgång.

Skall testa ett nytt recept på veckoslutet, eller en ny variation av gamla recept, om det blir lyckat skall jag se till att slänga upp receptet här.

Ps. Vilken energi man får när solen skiner och vårkänslorna smyger fram.
 
 
Short summary: Since my last update we have welcomed a new family member into our home, a little sphynx man, Hobbitquuen's Vela aka Jinx aka Nahkis. So happy to have him join our little family, Nahkis & Bamse are getting along great, and now a days you could call them friends / brothers. So happy.
 
 
Lately I've been doing all sort of things;  I've been on my first business trip, met lots of relatives on our family reunion, spent one weekend in Tallinn, celebrated my 27th b-day, met a dear friend, spent lots of time with family and friends... 

No comments:

Post a Comment