Monday, September 22, 2014

"Wherever you go becomes a part of you somehow!"


Kroatien, ett av dom vackraste ställen jag har besökt! Blev så förälskad i stället att jag verkligen inte ville åka hem, och vet inte hur länge jag kan hålla mig innan jag börjatr planera vår nästa resa, jag kommer verkligen besöka stället på nytt, så snart som möjligt!



Katten som krossade mitt hjärta, jag såg den ligga på bänken och tänkte att nu skall jag inte bli alltför upprörd av den här, men jag kunde inte hålla mig, tårarna flödade och det hela slutade med att jag gick till butiken och köpte kattmat och vatten och återvände till stället där katten var, lade upp mat och vatten åt den och nu håller jag tummarna att den fick tillräckligt med krafter för att skaffa nästa dags mat!


Kommer att dela upp mina bilder från Kroatien till ett par olika inlägg, för jag har helt enkelt så mycket! Inledde Kroatien maratonet med en drös blandade bilder!

Kroatien ♥ Frida

No comments:

Post a Comment